RA Rugged Man - Legendary classics vol.1

För er som missat släppet av "Legendary Classics Vol.1" med ingen mindre än R.A. The Rugged Man så informerar jag om det för er!

Tracklist :

1. Give It Up
2. Supa
3. Renaissance
4. Windows Of The World
5. Uncommon Valor: A Vietnam Story
6. Who's Dat Guy
7. LI.'s Finest
8. Stanley Kubrick
9. C**t Renaissance
10. 3 Kingz
11. Smithhaven Mall
12. Posse Cut
13. What The F**k
14. Poor People
15. 50,000 Heads
16. Effin' Yo' B**ch
17. Every Record Label Sucks D**k



Den finns att köpa på megastore 120 kr (har jag för mig), och den finns även på spotify, kika upp de nu!
Tungt album må jag säga.

Simma lungt / Jerrones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0